Powered By Blogger

Monday, January 30, 2012

WTF!!! www.glomobi.com.my macam CELAKA

Wakenabeb!!! Bill celcom aku mencecah lebih RM400!!!! dalam masa 2 jam...!!!!
Memang padan muka aku!!!pi gatai jawab soklan sape suhhh!
Ni lar gara2 nak IPAD2 FREE...sekali kena kencing daaa...
Okey citernya memula macam nihh..sedang aku melayari internet percuma, sekali kuar iklan kata aku bakal menang IPAD 2 sebab layan YOUTUBE! iman mana lar tergugat..tambahan plak aku memang minat gajet2 nihh..huh... dia kata cuma jawab beberapa soklan jer pastu aku boleh menang..
memula2  soklan pertama tnya yang senang2 jer, pastu dia mnta NO HANPHONE, kemudian aku bagi sebab aku ingat maybe diorang nak contact aku pasal prize...BODOH aku kan??ni start dah kena trick....
tapi dia memang bagi tau dah setiap soklan kena cas RM4!!dia bagi masa 10 minit...aku ingat sikit lar soklan dia..sebab aku suka menjawab semua menda2 aku tahu, tambahan plak, dia puji aku cakap genius, siap cakap sikit lagi nak MENANG last2 baru aku sedar rupannya aku bersoal jawab lebih 100 soalan!!TERBAIK lar kena tipu...huhuhu...sekarang talipon aku da kena sekat...aku yang cari pasal.... lawan kat court tak tentu menang....kalo seribu orang yang terpedaya cam aku ni, da jutawan dah perompak2 IT nihh


PERINGATAN!!
Ingat kawan2 ku sekalian, kalo message dari 63660 sila jangan replay!! sekali anda terjebak, tidak mungkin dapat patah balik....seperti orang drug addicted .... Wehh camne aku nak wat report nihhh!!!huhuhu!!Plez lend your money..huhuhu....


PLez avoid IKLAN nih..kalo ader close ajer ok?kalo korang layan gak jawab lar soklan senang ni haa




kalo betul jawapan korang,  dia suh korang isi no HANDPHONE



ni laman website makan duit orang









2 comments:

  1. hang pi layan saipa? padang muka hang. belanja aku lagi baik noh.. haha

    ReplyDelete
  2. suhhh...jangan habaq kat zizion tau!!!
    stupid lar aku nihh!!!!

    ReplyDelete

Pengumpat Fefara