Powered By Blogger

Wednesday, October 5, 2011

Pasal payment bila nak bayar...??!!

ni betol betol naik hangin ni bila company yang gah selalo masuk paper, bos besar selalo masuk tv (AWANI), sampai PM Najib Tun Razak pon kenal lah company nihh...
ni ape kess tak nak bayar abis gaji kita orang nihh (supervisor)??? kemain lagi sewa starex sampai 20k, bagi bajet tak hingat sampai 20k satu group (ni ader 5 group), wat projek sampai 2 kali, konon  tak percaya kat kita orang...post mortem pon tak pernah men tuduh2...

kalo tak puas hati takyah lar men tuduh-tuduh...group aku da kira baik wat projek korang..siap wat awal 2 hari..sekor bos2 besar takde ucap thanks kat kita orang..memang korang ni jenis manusia tak reti nak berterima kasih...siap duit gaji kena hold... sket pon kita orang nak hadap duit projek nihhh..aku takde respek dah orang2 yang keje under company nihh...jijik

honestly aku pressure ngan projek vra nih..pressure ngan projek leader yang ntah pape, gelabah jer lebey...lagi2 pressure ngan gaji tak seberapa tapi kena hold pastu xbayar abisss..wtfff

aku ingat nasib aku  yang teruk...rupa2nya kawan2 aku pon kena tempias dan lagi teruk dari aku..kesian dan bersabar lah kawan2 ku..kebenaran akan sampai jua...

No comments:

Post a Comment

Pengumpat Fefara