Powered By Blogger

Sunday, October 2, 2011

Kenangan KOnvo

Baru baru ni, selesai sudah konvo kat ukm...meriah macam pesta Pulau Pinang lak...ngan lampu2 warna warni..keta banyak....huh....lega rasanya konvo ukm dah takde sebab ari ari balik keja lambat nak sampai ke rumah, sebab jammed gila sepanjang jalan reko-ukm...
Cakap pasal konvo ni, teringat balik masa nak rehearsal konvo unikl tahun lepas kat PICC...aku rasa time tuh..nak konvo, kena lar beli baju cantik2 kannn? ritu ader lar bli kat butik alfa yg ready made..sbb malas da nk p tempah....baju yang aku beli nih kre lawa lar sebab colouful kot dah (aku jer kot yg perasan glamour), penuh labuci..khas untuk konvo ni...hahaha..
majlis konvo pada hari itu pon telah tiba...dengan rasa bangga nak ambik ijazah ni ada lak cter tak best masa nak pegi register  konvo, firstly kena lar g kaunter pendaftaran kann, tetiba ternampak ader seorang staff (bini Cha' Aaa kalo tak silap) yang jaga kaunter pendaftaran tuh, pakai sebijik macam baju aku..huhuhu..nampak sangat baju aku ni sape2 pon boley beli (memang murah pon)...cuma beza tang tudung jerr jenis lain..wahhhh...time tu aku terus bagi tau kat azizi suh cover aku, ingat kan nak tolong cover aku...dia plak dok ketawakan aku...adoii..malu kot pakai baju sama ngan staff...nasib baik banyak staff lain dok jaga time tuh..so aku pilih lar staff lain konon nya tak nak bagi terserempak...hahaha..kantoi jugak bila officer unikl mfi lain perasan, last2 tegur pasal baju aku sama ngan staff tuhh...terus aku pon melarikan diri....terus takde mood nak berkonvo...sebab rasa baju aku tak special langsung..sob sob sob

baju ni lah kontroversi time konvo..kuang..kuang..

No comments:

Post a Comment

Pengumpat Fefara