Powered By Blogger

Tuesday, August 16, 2011

Keta baru da kena hentam pakcik teksi!!

hatoiiii...
memang panas jer bila keta kesayangan baru yang tak sampai sebulan dah calar calar sebab kerakusan pakcik teksi yang bawak keta macam orang gila.....
aissssshhh...mak aku pon belom tengok lg...bau keta baru pon tak ilang ilang lagi..belom show off lagi kat kekawan..hangin hangin...rasa nak meletop jerrrr...nasib baik bulan puasa...kalo tak dah lama aku tumbuk pakcik kat tepi jalan walaupon muka da fefeling gadis melayu...ahakzz

oooiii pakcikkk..agak agak lar ko bawak keta macam orang gila..macam ko nak pegi opis padahal anta orang gi opis jer ponn....apsal ko langgar keta aku???!!! bodo sengal! watpe ko sondol keta aku arrrr......Mati lar ko pakcik!!!!
yang polis ader kat situ pon, wat bodoo jerr...harus kena suap suap sket baru nak gertak pakcik teksi kott ...iskk fitnah plak!!

takpe pakcik...kalo aku jumpe....aku potong tayar keta ko..huhhh...

ok wat pengetahuan uollsss, kejadian berlaku di pagi puasa di roundbout STC (selangor turf club)...yang mengala ker Kinrara dan Puchong...so sape sape yang ikot jalan tuhh, sila lar berhati hati sket ngan teksi teksi gila ni..da banyak kali aku tengok teksi ni langgar keta, moto orang kat area roundbout STC...dulu aku jer tengok orang kena langgar...sekarang aku plakkk.....wargghhhhhhhhhhhh


jaga korang sumerr!! -bunyik cam samseng jerrr saya ni khennn

No comments:

Post a Comment

Pengumpat Fefara