Powered By Blogger

Friday, August 19, 2011

aku sentap !!! Sentap Aku!!!!

sebenarnya aku nak citer kat tempat kerja aku ni....
aku ni dilantik as Bu!@#$$ De*&^%$t Ex^$#@%^ (kerja apakah iteww) ....tapi korang nak tau keje aku nih...ari ari aku design flyers, brochure, business card....dah macam graphic designer plak kannn...kalo ikot kan aku memang nak memberontak..dulu keje offer lain, tapi bila keje kena wat lain..sebetulnya aku ni zero knowledge pasal design design nih, pastu guna Illustrator plak..mateyyy...
Bos aku plak..biar aku named kan dia as Apek Ho ok?pssss...buka apek elia k.... sebab umur dia da 68 tahun, memang layak kann kategori warga emas atau pon apek....haishhhhhh
yang masalah nya kan....dia suruh aku design macam2..taxpe lar..tapi aku ingat kan aku leh kuar kan idea sendiri , tapi sumer 100% idea canggih dia...serius aku yang wat ni jijik giler tengok kot...bongok larrrr

hazab hokkay!!!

siap ader love2 lagi..background pink....kalo bos besar tgk, mesti dia cakp aku ni pinky....yak yak..pastu seminar flyer ni carca merba...byk benda letak kat dalam...takde langsung imej corporate! macam budak sekolah....Ni lar aku nak cakp bukan idea aku, tapi idea apek  ni yang perasan bagus...idea kita orang langsung taknak dengar..... ntah pape lar...aku suh dia design sendiri, dia kata tak tau...abis macam lar aku blaja sumer2 ni....
korang nak tau secara official nyer flyer dah kami edarkan di sekolah-sekolah area Puchong, Seri Petaling, Kinrara......malu kot masa nak tunjuk flayer ni kat Pengetua, cekgu Kaunselor....pe jadahnya kaler2 pink nihhhh
 ni lagi aku upload second design dalam masa sebulan aku kerja kat sana... korang mampooo? hahahahaha

Motip banyak Smile??? kekononnya Mesra kot

ni pon xbleh blah background dia..annoying sungguh!!pasrahhhh jolahhh

so apekkk tak payah lar nak mengelabah sangat...ingat kita orang hapi ker idea buruk ko tuh.....tasteless hokkay
apek nih lagi handsome dari Apek Ho

No comments:

Post a Comment

Pengumpat Fefara