Powered By Blogger

Tuesday, October 1, 2013

Nutrilite pilihan saya ketika hamil 1st trismester

Assalamualaikum...
Harini saya nak share cerita semasa saya pregnant first trimester

Nutrilite
Okey..semasa first trimester saya ambik vitamin dari Amway..Nutrilite...sbenarnya saya kuat mabuk semasa 1st trimester, asal makan jer mesti muntah balik, paling teruk nasi lemak tak bleh tengok langsung, mesti muntah gila2...sampai nurse pon da pening paler tengok berat asik jatuh jer sepanjang pregnant...Untuk pengetahuan semua, ubat klinik dari KK saya tak ambik langsung..100% memang dari Amway.
bukan ape dah percaya sangat kat upline2... tengok anak2 diorng pon aktif len macam, bijak, cerdik....sebab terus je makan nutrilie tanpa was was..hihihi
 sambil sambil tu rajin2 lar membaca info mengenai kehamilan di Baby Center dan blog Dr. Zubaidi. Banyak info yang berguna terutama kepada yang baru menjadi ibu....oh yaa saya memang ahli Amway, jangan promote brand lain kat saya k...i'm loyal person... :p

saya makan calcium ni sebab untuk kebaikkan tulang saya dan tulang baby saya ;)

Upline saya cakap untuk jaundice...Alhamdulillah Zara takde kuning 

yang paling penting kalo taknak bby cacat masa lahir...

 

vitamin c memang menguatkan antibodi badan




2 comments:

Pengumpat Fefara